Services

CAND APELAM UN PROJECT MANAGER?

Proiectele necesită o echipă de oameni să se reunească temporar pentru a se concentra pe obiectivele specifice ale proiectului. Drept urmare, munca eficientă în echipă este esențială pentru proiectele de succes. Project Manager-ul este preocupat de gestionarea pachetelor de lucru discrete pentru atingerea obiectivelor specifice. Modul în care este administrată activitatea depinde de o mare varietate de factori.

Scara, semnificația și complexitatea lucrării sunt factori evidenti: mutarea unui birou mic și constructia stadioanelor împărtășesc multe principii de bază, dar oferă provocări manageriale foarte diferite. Obiectivele pot fi exprimate în termeni de:

  • ieșiri (cum ar fi o nouă clădire de sediu);
  • rezultatele (cum ar fi organizarea spatiului din mai multe locații în noul sediu);
  • beneficii (cum ar fi costurile reduse construire si de gestionare a facilităților);
  • obiective strategice (cum ar fi dezvoltarea unui cartier de la zero în trei ani).

CINE APELEAZĂ UN PROJECT MANAGER?

Oricine și toată lumea ce are de gestionat proiecte, chiar dacă acestea nu sunt numite în mod oficial „Project Manager”. Ați reorganizat vreodată un spatiu locative/industrial? Acesta este un proiect pe care l-ai gestionat cu o echipă de oameni, iar un Project Manager are abilitatea de livra in conditii de suces obietul stability de comun acord. Mai formal, proiectele se dezvoltă în toate ramurile industriei de constructii și amenajari:

  • Constructii industriale
  • Constructii civile
  • Cladiri de birouri
  • Restaurari si consolidari de imobile
  • Amenajari interioare

PLANIFICAREA SI CONTROLUL COSTURILOR

Planificarea și controlul costurilor reprezintă estimarea costurilor, stabilirea unui buget convenit și gestionarea costurilor reale și prognozate față de bugetul respectiv.

Planificarea costurilor este o parte esențială a procesului de management al proiectului. Managerii de proiecte trebuie să înțeleagă unde se încadrează costurile pentru a gestiona cererea de resurse.

De obicei, toate resursele care consumă costuri vor fi incluse într-un program optimizat de resurse. Acest tip de program este esențial pentru planificarea costurilor, pentru a ajuta la crearea imaginii costurilor planificate în timp.

Costurile planificate pot fi fixate sau variabile. Un cost fix se întâmplă o dată în viața unui proiect, de exemplu, o configurație a mașinii. Un cost variabil se întâmplă de mai multe ori pe parcursul vieții unui proiect, de exemplu, prelucrarea componentelor.

Controlul costurilor este procesul de colectare a costurilor reale și de colectare a acestora într-un format pentru a permite compararea cu bugetele proiectului. Controlul costurilor este necesar pentru a ține o evidență a cheltuielilor monetare în scopuri precum:

  • minimizarea costurilor acolo unde este posibil;
  • dezvăluirea zonelor de depășire a costurilor.

Informațiile privind controlul costurilor sunt fundamentale pentru procesul de lecții învățate, deoarece pot furniza o bază de date cu privire la costurile reale cu activități și pachete de lucru care sunt utilizate pentru informarea proiectelor viitoare.

FACILITY MANAGEMENT

Definiția oferită de International Facility Management Association (IFMA) este: „Practica sau coordonarea locului de muncă fizic cu oamenii și activitatea organizației; integrează principiile administrării afacerilor, arhitectură și științele comportamentale și inginerești „.

Unii educatori definesc FM ca „o abordare integrată strategic de menținere, îmbunătățirea și adaptarea clădirilor și serviciile de sprijin ale unei organizații din pentru a crea un mediu care să susțină puternic obiectivele principale ale organizația respectivă. ” Peter Barret 2003

 

O definiție simplă a Facilității de gestionare este „managementul integrat al mediul de lucru și serviciile de susținere ale unei organizații pentru a furniza mediu care permite afacerii să își atingă obiectivul principal. „

Facility Managementul este o activitate variată și multi-disciplinară și a cladirilor si spatiilor de constructive. Munca managerilor poate acoperi aspecte din toate următoarele domenii;

    • Managementul oamenilor
    • Lucrul cu furnizori și specialiști
    • Managementul portofoliului de proprietăți
    • Întreținerea finisajelor construcțiilor
    • Gestionarea serviciilor de construcții
    • Gestionarea serviciilor de asistență
    • Serviciu clienți
    • Probleme de mediu
    • Managementul spațiului
    • Achiziții
    • Managementul riscului
    • Management financiar
    • Administrare de calitate
    • Managementul informației